Gokce320 boyu uzun olduğu için de zayıf duruyorlar benim bebeğim de zaten zayıf ama boynuzun olunca iyice zayıf duruyor bizimde 6. Aydan beri durdu kilosu insanlar zayıf diye diye gittim normalde anne sütü alıyor mama aldım ek gıda zaten yemiyor diye mamayı da aslaaa kabul etmedi çöp oldu neyse şimdi akışına bıraktım büyüyünce zayıf olsun isterler bebekken kilo diye tuttururlar insanlar çok biliyor onların doğurduklarını da görüyoruz ha bir de çok hareketli bebek kilo almıyor benimki saniye yerinde durmaz doğru düzgün uyumaz onların da etkisi var bir ara sütüm de az sandım malt içecekleri aldım bir ay kullandım yok değişen bir şey yok sütüm de var yani