kuzeyildiz Ogulluana ana yola çok yakın olduğu için orayı pek güvenilir bulmuyorum ve önünden ne zaman geçsem bahçedeki çocukların başında bulunan öğretmen sürekli telefonla konuşuyor açıkçası çok güvenilir bulmuyorum orayı :(