4 yaşını geçti kızım var çok yapışık kızlar sadece beni değil herkesi bunaltıyor resmen temas bağımlısı o kadar yakın ilişki kuruyor ki gün içinde bazen kendimi çok bunalmış sıkılmış hissediyorum asla dibimden ayrılmıyor zaten asla dilide susmuyor o an mesela kafam bişeyle meşgul oluyor sorular soruyor konuşuyor etimi çekiyor sıkıyor ama herkese babasına teyzesine kardeşine bana çok bunaltıyor insanı babası asla bunalmıyor kardeşi de ağlıyor bende böyle mıç mıç sevmiyorum dört yaş sizinde Böyle mi