fistikcisahap ben şöyle yaptım, sabah uyandığında 7 8 gibi emzirdim uyudu sonra öğlen 11 gibi önce emzirdim doğmadığı için mama verdim. Sonra akşam 6 gibi mama verdim çünkü doymadı o saatlerde uyumadı yani. Sonra da gece uykusuna geçmeden önce verdim günde 3 kere. Şimdi 1 ay 2 günlük emziriyorum yetiyo çoğu zaman ama bi kaç gün içinde günde 1 kere mama vermeye başladım çünkü sütüm arttı emzir emzir.. Her mama öncesi emzirdim anlayacağın, hatta yeri geldi mama sonrası bile emmek istediğinde verdim. Baktın doymuyo ver tatlım genelde o saatte sütler hep aynı cc oluyo