defnekusum_ 2 gün önce sezeryan oldum. Ayaklarım iyice şişmeye başladı. Parmaklarım bile balon gibi böyle bir durum yaşayan var mı yaşadıysanız nasıl geçti?
MimarAnne0 defnekusum_ evet ilk doğumumdan sonra oldu hemde baya şişti balon gibi ödem oluyor 10 güne geçmiş olur merak etmeyin bol su tüketmeye çalışın
aslanmomy defnekusum_ benimde öyleydi ellerin ayaklarım davul gibiydi gün geçtikçe geçiyor çok şükür çok geçmiş olsun 💐