Oğlum 2 aylıkken sünnet oldu. Sonrasında yapışıklık oldu doktor açtı. Şuan 21 aylık tekrar yapıştı, yaklaşık 1 yıldır böyle. Doktorlar ilerde kendiliğinden açılır dedi. O yüzden tekrar canını yakmak istemiyoruz. Bu durumu yaşayıp sonradan açılan oldu mu? Sıyırma masajını yapamadığımız için yapışıyor sürekli. Açtırsak yine yapışacak. Kendimi suçlu hissediyorum, elimden geldiğince yapıyorum ama olmuyor her defasında yapışıyor ne yazık ki. Bu durumu yaşayan var mı? Sizler binasıl yapıyorsunuz iyi?