Dondurmalikahve Erva geçen yıl 1. Sınıfa gitti öğretmen ne derse onu aldık
Hatta fazladan bir sette isteyenler alsın diye attı guruba ama ben almadım
Çünkü 1 . Dönem yoğun geçiyor ek derse fırsat kalmıyordu. Ama 2.dönemde yapabilirdi aslında daha rahattık. Şimdide yaz için set verdi onları yapıyoruz. Okumayı unuturlarsa başa sararız dedi aman aman😆