Bizimki haftaya 7 aylık oluyor, doğru düzgün ayrılık kaygısı çekmedik. 6.ayda annemde kalırken bir kaç gün boyunca nuna ya bırakıp uzaklaştığımda ağlamaya başladı, amerikan mutfak onların evi beni görebileceği bir yere çekip uzaktan ona gülerek laf atarak iş yaptım sonra geçti. Şimdi salonda bırakıyorum tuvalete gidip geliyorum hiç sesi çıkmıyor. Herkesin kucağında durur asla ağlamaz. Bazı bebekler çok yaşamıyor bunu.