Doğum yapalı 2sene olucak ancak doğumdan sonra regl düzenim normal ilerlerken psikolojik olarak beni çok yıprattı. Yani şöyle doğumdan önce regl olucaksam gayet sakin geçerdi öncesi. Şimdi aşırı derecede hassas duygusal ve sinirli öfkeli oluyorum. Bu durumdan hiç memnun degilim cevremdeki insanlarida gereksiz yere kırıyorum ama ne zaman regl oluyorum kuş gibi hafifliyorum butun her sey geciyor. Böyle bir sorun yaşayan var mı acana aranizda ?