Merhaba güzel bayanlar ben bi sıkıntımı sizle paylaşmak istiyorum ben 5 buçuk yaşında bi oğlum 3 buçuk yaşınd abir kızım birde 4 aylık bebeğim müstakil bir evde yaşıyorum balkon bahçe var istedikleri her oyuncak var ama bir türlü benim çocuklarım oyun kurmayı kendi kendine bişeyler yapmayı asla bilmiyor ve telefonda vermiyorum onlara buna rağmen benim dibimden 5 dakka ayrılmazlar ya odaya gidiyorum peşimdeler aşağı iniyorum peşimdeler oyun oynayın dediğimde birbirlerini dövüyolar yani ben yeşitemiyorum yetişemedikce sinirleniyorum kızıyorum olmuyor ceza veriyorum olmuyor güzel konuşuyorum olmuyor ve ben hem kendimi hem onları yıpratıyorum var mı bi önerisi olan 🐣