İyi akşamlar herkese kızım 10ay23gunluk düz 11aylik diyeyim dün gece ateşlendi daha sonra şurup verdim ve düştü bugün gündüz ara ara ateşlendi düştü akşam 7den beri ateşi var duş aldırdım düştü şuan yine var ateşi ama aadece kafasında vücut o kadar sıcak değil ne yapmalıyım birde neden tek kafasında ateşi var anlayamadım bilgisi tecrübesi daha önce yaşamış olan var mı