Tatlibebegim06 Dorukcum_16 doktordan 1 saat önce geldim benim oğlum sadece anne sütü alıyor kabız değil dedi bağırsakları yavaş çalışıyor dedi 6 aydan sonra düzene girecekmiş
Dorukcum_16 Tatlibebegim06 ya benim doktorum da aptamil kabizlik yapiyo dedi.🤦 Ama önerdiği ilac bebekte alerji yapiyo. Baska caresi de bulamadik ne sacma
Tatlibebegim06 Dorukcum_16 Dün doktorun yazdığı ilaçları kullandık ama bir etkisini göremedik son çare sıvı yağ içirdim de öyle yaptı yavrum