makbule111 Merhaba sevgili anneler Oğlum 3 yıl 9 aylık devlet anaokuluna vermek istiyorum. Hangileri alıyor süreç nasıl hıc bir bilgim yok bilgi sahibi olanlar bana yardımcı olabilirler mi