esra00076 üzülme bişeyi yoktur merak etme 33 zaten normal değer olarak gösteriyor persentilde. Yenidoğan doktorumuz kafa ulturasonu istedi bizden çocuk doktorumuz da gerek yok dedi ben yine de çektiricem ama hiç telaş yapmadım bişey yoktur Allahın izniyle.