Deletedmom114 5 ay 20 gün sonra oldum bugün, mutluyum 💁🏻♀️ 1 buçuk seneye kadar olmamak normal demişti doktorum canım 🤷🏻♀️
Bravewomen Ben oglumu sezeryan ile dogurdugumda kirkim cikinca ertesi ay adet olmustum ama emzirmiyordum. Yakin zamanda kizim dunyaya geldi 3 bucuk aylik suanda ve emziriyorum, adet olmadim.
SeymaAybilge Dördüncü ayda ufaktan oldu 6.ayda tamamen şükürler olsun ki. Olmaması beni rahatsız ediyordu.🙄
Neslihanask Eymennannesi tek tuhaf olan benim herhalde sezeryanla doğum ettim 40im çıktı ertesi hafta oldum adet😂 düzenli oluyordum normalde gecen ay gecikti sadece bebegim 6 aylık
Elvininannesj 5 buçuk aylık kızım var 40 im çıktıktan 1 ay sonra oldum normal doğum yaptım sonraki ay 1 hafta geç oldum ve Şubat ayı daha olmadım 😒🥺🤦