Altı ayda üç defa ateşli idrar yolu enf yaşadık. Hastanede yattık enfeksiyon değeri 250 lerde bitiyor tedavi imizi oluyoruz iki ay sonra yine oluyor kültürde üreme çıkıyor ecoli bakterisi. Kızım 3:30 yaşında çok yıprandığı ya ne yapacağım tükendim artık şimdi nefrolojiye yönlendirdiler Vcug çekilecek böbrek reflüsü var mı diye bu süreci yaşayanlar var mı