Sera00 Canım anneler içinizde kronik bir hastalığı olup vücut olarak bebeğe bakmakta zorlananlar var mi? Bu süreçte neler yasoyorsunuz? Ben hastasiyim hep yorgunum, uykusuzluk bu hastalığa hic iyi gelmiyor
Deletedmom196 Sera00 allah yardımcınız olsun. Benim bi arkadaşımın romatizması var sürekli kortizol vurduruyor ve bazen bebeği kucaklayamadıgından güçsüz hissettiğinden bahseder. Sizin hastalığınız nedir
Sera00 Deletedmom196 teşekkür ederim vucutta uyuşma bulanık görme 24 sat sürdüğü zaman hemen godyrm 3-5 günlük kortizon alıyorum yoksa hasar kaliyo vucutta kolu kullanamama yuruyememe.Allahim arkadaşıniza da şifa versin ins