Kızlar dünden beri kkzım ateşli yabi 38 39dj bugün 40 olunca artık doktora gittik serum takıldı ama burun akıntısı da var. Aşırı uykusu var uyuyamıyor. Evden çok dışarı seviyor bende hergün akşam 6 7 gibi parka götürüyorum. Her zaman kısa kollu şort giyerdi bugünde ateşli diye aşağıya indim tek zıbın vardı. Yan komşunun 4 aylık bebeği var çocuğa tişört üstüne yelek giydiriyor ondan sonra durmuyor sıcaktan diyor. Kendimi sorguladım ben mi yanlış yapıyorum doğru olan onun yaptığı mı dedim. Şaştım kaldım bugün de geçti çok şükür. 3 saatlik uykuyla günü bitirdim