ymrayse 6 aylıktı ayırdığımda ama bizim evimiz çok küçük ve beşiği odamıza sığmıyordu salonda yatıyorduk falan artık bi düzenimiz olması açısından ayırdım eğer odamızda yer olsaydı 1 yaşına kadar aynı odada yatardık. 18. Ay a kadar beşiğinde 18. Ayda da Montessori yatağa geçtik. Bebeklerin odalarını ayırınca daha bi özgürleşiyorlar bence. Bu arada ayırdığımda 3 gün bende yine onun yanındaki koltukta yattım ilk zamanlar telsiz koydım hep duymazsam diye ama zamanla ona da alıştık kapılarımız açık şimdi zaten uyanırsa yanımıza geliyor beşiğindeyken de ağlıyordu duyuyordum sorun olmuyordu.