kaandurumoms Kızım 6800 kg . Molfix 3 kullanıyorum. Kasıklarında kırmızılıklar oluyor. 4 numara çookmu büyük olur? Molfix kullanıyoruz bu arada.
brckmsk kaandurumoms benim kızımda 6400gr bizde molfix 3 kullanıyoruz. Boy olarak büyük geliyor ama bacak kısımları bizimkide sıkıyor. 4 numaraya geçerseniz boy kısmı çok büyük olabilir
simitayranseverim kaandurumoms 4 no büyük oluyor ama yine de kullanıyorum daha rahat oluyor 6 kilodan itibaren 4 no kullanıyorum.
cnhavva kaandurumoms ben sleepy kullanıyorum normalde ama bazen farkli bez aldigim da oluyo suan 6550 3 kullaniyorum 4 kullandigimda yanlardan cikiyo tam sıkı olmuyo bezden beze de farkedebilir belki
aylam25 4 numara al bence biz de 4 numara molfix kullanıyoruz 3 numara çok sıkıyor etrafını kırmızı oluyor 4 numara ne çok büyük nede çok küçük
aylam25 kaandurumoms ben 4 numarayı kızım 6 kiloyken başladım kızım suan 7 buçuk kilo civarında gayet rahat kullanıyoruz
aylam25 babyandmom_ bizde taşma durumu oluyordu belini fazla sarmıyordu bez maşallah size nasıl oluyor