Herkese iyi akşamlar oğlum altı yaşında zaten çok kilolu da olmadı 2.800 doğmuştu bu yaşına kadar da kilolu olmadı 2 sene önce araştırma hastanesine götürdüm bütün tahlilleri yapıldı Çölyak da dahil kemik yaşına bakıldı doktor bir sıkıntı görmedi persentilde 10’da sorun yok dedi bugün tekrar doktora götürdüm okula başlayacak başlamadan önce rutin kan tahlillerini yaptırmak için şu anda kilosu 18 kg boyu 113 santim doktor çok zayıf buldu mama başlatabilirim kan değerlerine göre dedi aslında çok da güzel besleniyor tamam yemek seçiyor ama yedığı yemekleri fazla yiyor özellikle kahvaltısında çok dikkat ediyorum var mı başına böyle gelen bana moral verebilecek