Kızlar oğlum 22 aylık menenjit aşısı oldu dün sabah 10 da ilk iki dozunda hiçbir sıkıntı olmamıştı ama üçüncü dozunda ateşi çok çıktı gece üç kez 4 saat aralıkla calpol verdim sabah yine ateşi vardı öğle uykusundan uyandığında özellikle çok çıkmıştı yine calpol verdim suya soktum düştü ama etkisi geçince yine çıkıyor kaç gün sürecek bu ateş hasta mı acaba diye endişeliyim 😓