tuanaozturk Ayyy kizlar yoruldum ya…. oglum gecen ay hastalandi ve burun akintisi oksuruk vardi klima yuzundendi kesin, bu ay yine ayni olay…. bu yaz burnumuzdan geldi bu klima olayi💆🏼♀️💆🏼♀️💆🏼♀️ sizde durumlar ne? Asiri sicak oluyor 😕
Paramedik16 tuanaozturk bizde 2 senedir klima var çocuklar 2.5 yaşında hiç klima yüzünden hasta olmadılar açıkçası derecesini mi çok düşğk yapıyorsunuz yada fan ayarını filan biz nem modunda 21-22 de çalıştırıyoruz gayet normal oluyor evin içi
tonymontana tuanaozturk nem onemli ondan olabilir hava nemlendirici kullanin biz hic hasta olmadik klimadan derecesi cok mu dusuk acaba
Divayorgunxx tuanaozturk aynı şekilde benim Bebeğimin de burnu kapalı geceleri sürekli uyanıyor Muhtemelen bundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum öksürük falan da yok çok şükür Ama burnu fena üzerine ne kadar kapatırsam kapatayım yine de etkileniyor