Arkadaşlar oğlumda gittikçe artan bir ısırma huyu var. İnanının bazen öyle bir ısırıyorki sinirden acıdan ağlıyorum. Biraz araştırdım normal bir süreç diyor ama verdikleri tavsiyeler oğlumun yaşına pek uygun değil çünkü kendisi henüz 13 aylık. Var mı bu durumla karşılaşıp bana bir kaç tavsiye verebilecek.🙍🏻♀️