Mariposa sjssj 3 gebeligimde de avuc icelerimde kirmizi lekelenmeler oldu oyle anladim hatta 3. Beklemiyordum lekeyi gorunce nasil ya imkansiz dedim bi baktim gercekten hamileyim 🙂
Seyma_29_ sjssj değişik bir bel ağrısı çökmüştü bana her zaman oldugundan daha farklı ozaman suphelenmistim ve öyle öğrenmiştim
nura97 Ilk kez o ay hamile kalmak icin ilac kullanmistim. O yuzden adet gunumu bile beklemeden iki gun oncesinden test yapmistim 😅 hayatimin en guzel gunlerinden biriydi 🥲🥰
TQYmom2525 Hep uykum geliyordu , başımı nereye koysam yatıyordum , bir de sık sık idrara gidiyordum, normalde geç geç giderim, gecikme de olunca test yaptım
dogadan01 Kasık kısmında geçmeyen bir batma vardı 15 gün doktora bile gittim ama hamile klduğumu düşünmemiştim
feniks sjssj sürekli adet olacak gibi ani sancılar giriyordu idrarım garip kokmaya başladı adet belirtilerinin hepsi vardı ama gögüslerimdeki ağrı normal dışıydı
[silindi] sjssj adet olamadım pcosum var diye doktora gittim keseyi gördük ağladık yağmurlu bir akşamdı üstümde de eşimin sweatshirtü vardı, müjdeyi veren doktorun adı da Fırat’tı hiç unutmayacağım 🌸
123111 İlk kızımda ilk geceden hamile kalmıştım zaten adetim gecikti midem kötü olmuştu bi kere kustum anladım .Ama ilk testte çıkmadı çok ağlamıştım benim çıcuğumolmiyacak mı diye bi hafta sonra tekrar yaptım ozaman çıktı çok sevinmiştim ağlamıştım.İkinciyihiç çocuk düşünmediğimiz için şok olarak öğrendik ama anlamıştım tabi ki adetim gecikmişti iki üç hafta ama benim hep gecikirdi iki üçlü gelmediği olurdu o yüzden şüphelenmedim taaki baş dönmemmide bulantım çıkartana kadar sademde gelmedi dedim bi aklamaktık ayakta duracak halim yoktu bu normal değil dedim eşime çokenerjik bi insanımdır normalde çünkü git bi test al içim rahatlasın dedim çünkü hep geciktiği içinyapyordum bişey çıkmıyordu e 13yıldır hap ile korunan biri olarak artık hatta olmaz diye bakıyordum neyse eşim aldı testi yaptım banyoda ama ben şok eşimeseslendim balkonda sigara içiyordu iki çizgi hamileyim bi bebişimşz olucak dedim ben biliyordum hissetmiştim demez mi kızım tabi büyük 13yaşında anne şakamı yapıyorsun ben ne diyicem arkadaşlarıma ya demişti çok üzülmüştüm neyse ki sonradan herkes çok sevindi şaşkındık ama çok mutlu olmuştuk iyi ki geldi miroşum benim🥰🥰
nillouq sjssj Türk kehvesini çok sevdiğim halde tiksiniyordum içerken midem bulanıyordu bitiremiyordum ozaman şüphelendim hamile olduğumu ve doğru tahmin etmişim
rowantree Ben göğüs hassasiyetinden anlamıştım. Acayip bir şişkinlik ve hassasiyet oldu, su değse bütün vücudum irkiliyordu. Kasıkta batma, ağrı olmuştu bi de. Zaten istiyorduk, test yaptım öyle öğrendik 🥹
Yaseoo sjssj kızımın zamanında adetim geçmişti öyle anladım. Oğlumda birgün disardyiz arkdslrla bı anda ağlama isteyi geldi ay ben hamileyim dedim kimse inanmadı.aradan 2 3 gün geçti kaynanam aradı bize gelin diye bende anne hasta olacam gelemem dedim(adetlyken asla kimsede kalmıyorum ) ondan gelemem dedim. sonra aaa benm.gunum geçti dedim test yaptım çift çizgi ben şok
sadecesenmelek sjssj anlamadım 2 gün geçmişti erken gebelik yaptım çıkmadı yokmuş dedim halıları fırçaladım😂
azize2813 sjssj valla ben sabaha karşı rüyamda test yapıp kırmızı çıktığını gördüm uyandım içime kurt düştü gidip yaptım bi de bakarım hamileyim şok olmuştum😂öncesindede aşırı bi duygusallık vardı bide adet ağrısı gibi ağrı