Kızlar sezeryan doğum yaptım 16 günlük anneyim 2 haftadır sütüm aşırı fazla geliyodu uykusuzluk sagdan soldan yapılan yorumların stresi her şeye burnunu sokan kaynana faktörü derken sütüm azaldı mama kullanmak istiyorum ama fark ettim ki öyle bir psikolojik baskı altına girmişim ki mama kullanırsam çok kötü birsey yapiyormusum psikolojisije giriyorum ne yapabilirim sütümün artması için bu dönemler mama kullanan var mı yardim edin kızlar