Kızlar şubatta doğum yaptım kırk gün sürdü kanamam. 26 hazıranda adet oldum 5 gün sürdü baya da yoğun gelmişti ama bidaha adet olmadım hamile olma ihtimalim varmı sizce ya ? Doğumdan sonra düzensiz adet olan var mı? Eşim korunuyor bu arada 5 sene bu şekilde korunduk olmamştı kaza da olmadı yani