Bsekvnz Akşam en geç saat 9 da uyuyor sabah 7 de ayaktayız baya cin gibi dikiliyo yatakta 😂 Gündüz 1,5 saatten iki uyku yapıyor bazen ekstra kestirme yapıyor yarım saat falan o da. Emen bebek gece kalkıyor canım ya alışkanlık artık herhalde sadece mama içse düzenleyebilmek belki daha rahat olabilirdi. Gece beslenmesini kesersen belki bir ihtimal ama ben 1 yaşından sonra keseceğim şimdilik gece 2-3 kez uyanıyor emmek için idare ediyorum. Bir de diş çıkaracağı zamanlar bozuluyor saat başı uyandığı da oluyor sadece memede uyuyor falan bu aralar gece yapışık moddayız diş çıkarıyor.