Deletedmom2987 gerçekten mi🤦🏻♀️ ablası 2 yaşına daha girmemişti bıraktı öğle uykusunu. Çığlık feryat direniyordu ruh sağlığım için uğraşmayı bıraktım, abisi uyurdu 3 yaş gibi bıraktı böyle bişey hatırlamıyorum. Bu yavru ikisinin ortası direniyor müdahale ile uyuyor. Bıraksam dert bırakmasam dert, direkt sallasam destekli uyumaya alışır diyorum şaştım kaldım vallahi.