selam kızlar gebeliğimin başından beri vücudumda tinea korpus mantarı vardı şu an kızım 3,5 aylık oldu sabah iki akşam iki tane günde 4 tane olacak şekilde mantar hapı kullandım bir hafta boyunca bu süreçte cildiye doktoru 2 hafta boyunca emzirmemem gerektiğini hatta bebeğim mama içiyorsa eğer ilaç kullanım sonrası 3. Ve 4. Haftada da meme vermeyip mama ile ilerlememi söyledi bugün aşıya gittiğimizde aile hekimi ve hemşiresi artık emzirebileceğimi hatta emzirmem gerektiğini söyledi eve geldigimde meme vermek istedim ama bebeğim reddediyor ağlıyor sağa sola çeviriyor basımı ağzına sokuyorum memeyi ama emmiyor ayakta yatarak oturarak emzirmeyi denedim ama maalesef olmadı bu süreci yaşayan var mı sadece 17 gün bebegimi emzirmedim bu arada yakınında ya da danıştığı emzirme danışmanı olan biri varsa lütfen destek olsun rica ediyorum yardımcı olun beneğimin sütümü içmeye benimde ona süt vermeye ihtiyacım var