1aylik 9 günlük bebeğim var doğduğundan beri bağıran çocuk herşeye doğduktan bir hafta SONRA sürekli ıkınma ya başladı gece bile ıkınmaktan uyuyamıyor saatlerce gece başlayan sabah saatlerinde büyük tuvaleti yapıyor daha sonra yarım saat sonra ağlama ayaklarını çekme karın sertlesmesi rahatladı tam diyirum bu sefer midesi sert hıçkırık tutunca mideside rahatlıyor gün öğlen ancak bir iki saat uyuyo sonra 16-18 arası yine ıkınıyor sonra yine ağrı mide hep böyle napacam ılık duş masaj gaz damlası probiyotik kullanıyoruz hiç susmuyo normalmi anlamadığım büyük tuvaleti yaptıktan sonra karnı ağrıyor gibi davranıyor ağlıyor