Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 aylık yeni yeni gezmelere başlıyoruz diyebilirim sıcaklardan dolayı sürekli evdeyiz bebekle sıcak havada ben Bi yere çıkamıyorum sahsen bu sefer çocuk çok sıkılıyo dışarı çıkınca etrafı izlemekten uyumuyo ve uyku düzeni bozuluyor tamamen alt üst oluyoruz dışarı çıkınca uyutamiyorum saati geldiğinde sizler nasıl dışarıda uyutuyosunuz zorlamakta istemiyorum bazen arabada cok kısa uyuyo ama uyaniyo hemen bütün gün uykusuz kaliyo ay dışarı çıksam Bi dert çıkmasam Bi dert 😐😐😐 ben mi çok ince düşünüyorum bilemedim