Merhabalar,oğlum 15 aylık,çok şükür gelişimi iyi,10+ kelimesi var,işatet eder,komut alır,dediymi anlar,yapar,sadece az önce kitab okurken benim elimden tutdu ısrarla benim göstermemi istedi,neden böyle yapıyor anlamadım,bu bir sorunmudur?Bunu yaşayan oldumu?Yorum yaparsanız çok sevinirim