mryematls Ayda başlayan boğazda gırtlağa doğru çift taraflı ağız yarası çıkıyordu geçti şimdi 7 aylık oldu 2-3 haftadır hafif kızarıyor geçiyor tekrar oluyor ben karbonatlı suyla siliyorum karadut özü falan veriyorum doktorlar bağışıklığı düşüyordur diye ama bu kadar tekrarlaması normal mi yaşayan var mı