Ms hastalığından suphe ediliyor beynim 1 adet lezyon var herhangi bir belirtim olmadiğı icin tanı konulmadi sormak istedigim 2 gundur koku alamiyorum affederisniz kizim kaka yapiyor kokusunu almiyorum kolanya aseton burnuma cok yaklastirirsam suan ekmek pisiriyorum kokusunu alamiyorum.Ms belirtilerinde koku kaybi varmi sizler yasadiniz mi tat da kismen aliyorum