xbmiray inanmam öyle şeylere. Benim oğlum bebekken kıza benzerdı 2 yasına kadar da saçlarını kestırmemıstım hıc zaten sonra her gören kız mı dıye sorunca kestırdım kıza benziyor dıye arkası kız dedıler burun kökünde mavi yeşil bır damar var o yüzden de arkası oğlan dedıler. Bu teoriye göre ıkız doğurmam lazımdı bır kız bı oğlan. Oğlumun arkasından kızım oldu. Doğruluğundan degıl öyle denk geldi