Benim bebeğim dokuz aylık olucak 4aylıkken memeyi bıraktı mamaya başlamak zorunda kaldım ama mamayı da aynı meme gibi zar zor yedi bi iki ay sonra ne yapıyorsam yemiyor ya bu nasıl bi iş anlamadım mama değiştim yok biberon da plips avent kullanıyordum chicco aldım yok ne yapacağım bilmiyorum