yildizmom-2023 beybimmm benim bıraktırmak kolay oldu emziği hıc aramiyordu ben uyusun diye veriyordum gündüzleri hıc emmiyordu baktım isira isira delmis artık vermemeye başladım oda hıc aramadı.memeyi de kendi birakti 25 aylik
somurtkansirin beybimmm bizimki emzik tutmadı hiç fikrim yok aslında ama bence emzik bırakılmalı memeyi bırakmaya çalışıp emzik tutmaya devam ederse sürekli emme isteği devam eder zorlanırsın ben olsam emzikten başlardım herhalde
beybimmm @yildizmom-2023 benimki gündüzleri çok aramıyor ama herşeyi ağzına götürdüğü için emzik veriyorum gece uyurken emziğe çok bağlı ağzından çıksa uyanıyor bu yüzden bıraktırmak istiyorum
tazebiirannee beybimmm 3.5 yaşında şuan 😄 geçen yaz bıraktırmıştım ben 27 aylıkken falan oluyo galiba, çok memeye düşkündü hemde erkekler 2 yaşına kadar emer diye anca bırakmıştı
beybimmm @tazebiirannee benim bebeğim daha gelecek ay 1 yaşına girecek 😂 ben sütten kesmeyi şuan düşünmüyorum daha çok küçük ama emziği bıraktırsam mı diye düşünüyorum dişlerini erken çıkardı şuan 8 tane dişi var diş yapısı bozulmasın diye bıraktırmak istiyorum
tazebiirannee beybimmm siz bilirsiniz tabi ben 1 ay arayla meme ve emzik bıraktırmıştım, benim oğlumun dişleri güzel çok şükür ama her bebeğin aynı olcak diye bi şey yok tabi 🫠
smyye422 kızım 13 aylık 11 aylıkken bıraktık şuanda memeyi yavaş yavaş azaltmayı düşünüyorum bıraktırmayacağım ama gün içinde artık 4-5 emse yeter diye düşünüyorum ek gıdaya daha fazla yönelmek istiyorum
ESRA_282 beybimmm önce meme sonra emzigin ucunu fln kesersiniz bırakır yavaş yavaş tabi benim duyduklarım bunlar😂şahsen benim 3 çocuğunda emzik biberon fln tutmsdilar
Minnakordek beybimmm ilk kızım meme emmemisti mamayı bıraktırmak zordu ikinci şimdiden düşündürüyor beni nasıl birakcaz çünkü bende emzirmeyi çok seviyorum 🤣
beybimmm @ESRA_282 sanırım ben önce gündüz komple emziği bıraktıracam sadece uyurken veririm memeden sonra emziği tamamen bıraktırırım 🤷♀️