Antalyalianne tabiki kimse benden değerli kıymetli değil moralimi bozan kim olursa olsun lafımı yapıştırır geçerim.Canım nasıl isterse öyle davranırım eskiden “aman kırılmasın,aman darılmasın,aman yaşlı”bilmem ne hep içime atardım şimdi öyle değilim daha mutluyum.Yeni tanıştığım biriyle hemen samimi olur bağ kurardım şimdi seçiciyim değer verene değer veriyorum.Kendime zaman ayırırım arabam da var kafam ne eserse onu yapıyorum