Antalyalianne evet kilo da çok moral bozuyor hele ki bekarken cok zayifsaniz. Bekarken 55 kiloydum annem vefat etti 48 e düştüm. 48 ile evlendim . Evlilikti bebekti derken şu an 71 kiloyum. Boyum 1.70. Ama ben bu kiloyu kabul edemiyorum. İşin kötüsü kilo vermek için çabam da yok sadece şikayet ediyorum