elifela231223 Kızlar selam regl dönemim 3 gün geçti dün gece gebelik testiyaptım bir net bir silik pozitif çıktı biraz önce de hafif bir kanamam başladı bu tarz bir durum yaşayan var mı sonuç ne oldu
simseklivekalpli elifela231223 kimyasal gebeliktir muhtemelen. Normal adet gibi göreceksiniz ve bitecek
yildizmom-2023 elifela231223 ilk önce gebelik varmı diye kanda baktırın varsa düzenli artacakmi takip edin
aysebb elifela231223 Hemen kan verin bi önce. Duruma görede özellikle artarsa devamı gelirse doktora gidin ilaç verir büyük ihtimalle. Bu tür kanamalar boş gebelik veya diğer durumlarda da başlayabiliyor