melocan7 Mamajoo biberon emziği philips avent biberona uyumlu mudur kızlar hiç kullanan oldu mu philips avent biberon var bende ama bebeğim tutmadı mamajoo biberon emziği alsam philips avent biberona uyar mı
melocan7 oylesinebiri__ bebeğim 3 ay 13 günlük orta akışlı (6+ ay ) olandan alsam meme reddi yapar mı acaba
oylesinebiri__ melocan7 hayır yapmaz bebeğime kullandım yenidoğan başlığı o kadar yavaş akışlıydi m başlık aldım oda iyi akışı yavaş bi biberon 2 çeşiti de var bizde anti kolik ve fosforlu başlık olanı çok güzel bi biberon siz s alın çünkü bebeğiniz küçük