avkatanne benimde aynen öyleydi herywrlerim süt olurdu akıp ama pompada doğru düzgün gelmezdi😂 emzirme danışmanım pompa başlığı uygun değil sana çok sağamazsın istesende demişti göğüs şeklimden dolayı. Nitekim öyle oldu ama sütümü asla pompayla ölçmedim. Sen bebişinin çişli bezlerine, mutlu olup olmadığına ve kilo takibine bak ordan daha iyi anlarsın. Başlarda hep meme Aricam sanma sakın sütüm yok mama veriyim doyar deme. Sıkınca sütün geliyorsa vardır merak ve panik yapma bol bol emzir. 11 aylık nerdeyse bebem hala sağımda benim çok minik çıkar ama sıkınca tazikli gelir. O sebeple pompayla ölçme sütün varken de acaba diyip mama verme aman☺️ (mama öcü diye demiyorum yanlış anlama gereksizse vermememek lazım ama)