Bebeğim 2 aylık oldu saçlarım bakır rengiydi Ekim ayından beri boyatmadım gebeliğimin ilk haftasından beri yani boyamak istiyorum ama normal boya ile mi boyasam organik boya ile mi karar veremiyorum. Benim gibi boyamak isteyen boyayan önerisi olan var mı acaba?