Geçenlerde yazmıştım kürtajdan 20 gün sonra içimde parça kaldığını öğrendik bugün tekrardan kürtaj oldum doktor kötü huylu mu yoksa kürtajdan parça mı diye patolojiye gönderdi çok korktum yüzde 90 kürtaj dan kalma dedi ama içime çok şüphe düştü korkuyorum var mı yaşayan acaba o parça uzun süre içimde kaldı diye kötü huyluya çevirmiş mıdır diye diye beynimin içi yandı 🙏🏻