İyi günler güzel anneler ben boşanma aşamasındayım dava açmadım daha açacağım size sormak istediğim şey şuan ailemin evindeyim ve boşanma aşamasında olan kişilerin çocuklarına aile ve sosyal hizmetler bakanlığı set yardımı veriyormuş bende başvurdum eve bakmaya gelecekler ve öyle karar verilecek ama ailemin evi iyi bir ev değil 2 katlı müstakil evin alt katı ben boşanma asamasinda olduğum için eşim çocuğun velayeti icin bu durumu kullanabilir mi merak ettiğim şey bu sonradan bosanirken sorun olurmu bilgisi olan varsa yazarsa cok sevinirim