25 günlük bebeğim var sürekli huzursuz hep ağlıyor ilk başlarda gaz sancısı olarak düşünüyordum ancak d vitamininin bebeklerde uykusuzluk ve huzursuzluk yaptığını duyunca biraz araştırdım. Doktorun bize verdiği devit-3 50.000 olandan günlük 3 damla ve bebekler için bu dozun fazla olduğu yazıyor internette. Sizin bebellerinize kullandığınız doz nasıl? Çünkü baktığımda bu dozun fazla olduğu ve aşırı doz alımında bebeklerde huzursuzluk uykusuzluk isal fazla dışkılama görünüyor ileri zamanlarda da kalp ve böbreklerde sorun yaratabileceği yazıyor biraz korktum açıkçası. Çünkü uyuyan bebeğim sürekli uyanmaya ve hep aglamaya başladı sürekli gazı var gibi kendini sıkıyor bol bol dışkı yapıyor. Herkese verilen damla bu mu yoksa bize mi yanlış verdiler.