Poyrazmom0 3 aylıkken yaptırdık bizde. Lokal anesteziyle yapılmıştı. Eve geldiğimizde ağlamaya başladı büyük ihtimal uyuşukluk geçmiş ve çiş yapınca yanmıştı. Hemen doktorun verdiği kremi sürdüm karton bardak koydum ve antibiyotik vermişti onu verdim kendine geldi. Sonrakii günler sanki sünnet olmamış gibiydi,huzurlu ve mutlu bir bebekti yani. Sürecimizde çok hızlı ve acısız geçti şükür. Doktor da önemli bizim doktorumuz çok ilgiliydi,iyileşene kadar vatsap üzerinden iletişim halindeydik durumuna göre yönlendirdi hep ve bende dediklerine birebir uydum. Kısa sürede de iyileştik