Merhaba anneler yardımınıza ihtiyacım var Menenjit aşısı olduktan bir hafta sonra saniyelik bir başını tutamama ellerini ayaklarını salıverme ama herhangi bir bilinç kaybı bayılma ateş söz konusu değil birkaç kez daha tekrarladıktan sonra eeg çekildi ve beyninin sol alt kısmında küçük bir elektriksel bir şey farkedildi mr ve kan testleri temiz doktorumuz epilepsi olabilir, Menenjit aşısı tetiklemiş olabilir dedi ve Keppra ilacına başladık başladıktan sonra ilacı verdikten ortalama 15 dk sonra sabah akşam yine aynı durum artarak devam ediyor ilacı kullanmadan önce bu kadar şok olmuyordu içim içimi yiyor tam teşhis de konulmadı bu durumu yaşayan var mı yardım edin