Leylosumunannesiyim 3 aylık bebek emzik tutsun diye napabilirim lütfen söyleyin siz naptınız nasıl tuttu sürekli parmağını emiyor bende emzik tutsun istiyorum
Kuzularinanasi Leylosumunannesiyim bnm 2.kizim almadi emzik hic…zorlamayin olmuyorsa olmaz cunku.kac tane denemistim ben.
LinaElzem Leylosumunannesiyim tutsa sizde çok rahatlarsınız inanın. İlk kızım tuttu 2. Si tutmadı resmen memeyi emzik gibi kullandı beni çok zorladı. İyice deneyin bir şeyler sürün baktınız olmuyor yapacak bir şey yok ben 6. Aya kadar da denemiştim o zamanlar.
minikmucizemm19 Dogdugunda ne yaptıysam tutmadı ama pes etmedim kusar gıbı yaptı agladı agzından attı ama inat ettim o attıkça ben verdım sonunda kabul ettı
minikmucizemm19 SucukluSutlac gün içinde de sureklı deniyordum simdi tutuyor genelde uyuturken veriyorum
SucukluSutlac minikmucizemm19 bizim de philips avent tuttu ama uyurken tutuyor bazen uyanıkken vermedim hiç
Leylosumunannesiyim LinaElzem aslında çok uğraşmadım en başta keşke deneseydim şu an tutması için kapabilirim
minikmucizemm19 SucukluSutlac bende wee ayrıca mamajoo denedim wee olanı almadı sonradan alısınca kullandık
bitboylum Leylosumunannesiyim inşallah canım önceden hep lokuma batırıp veriyorlarmış tatlı olunca bebekler tutuyormuş ben de büyüklerden duydum aklıma anne sütü geldi
beybitolat Leylosumunannesiyim benim oğlumda verdiğim an tutmuştu. İnstagramda şey var ağzına bantlıyolar jahshshhs şaka bi yana anne süyüne batırın veya mamaya belki öyle sever